Welkom, gast. Klik Log In of anders Registreer
Sloepen forum
Stel vragen en help mensen het water op

HomeREGISTREER HIERZoekLog In  

Course keeper of ruddersafe (Gelezen 2493 maal)
23.06.14 om 08:39:22

Paul575   Niet aangemeld
YaBB Newbies

*
Citeer Citeer 
Goedemorgen
Ik ben nieuw op dit forum en ben opzoek naar ervaringen met een course keeper of ruddersafe .
Onze sloep Oudhuyzer 575 heeft een bu boord motor in een bun. Tijdens het varen moet ik zeer veel corrigeren, de sloep slingert behoorlijk. Ook tijdens de het varen als de mensen zich verplaatsen moet er gecorrigeerd worden
Wie o wie kan mij helpen?

IP Gelogd

Reageer #1 - 09.05.15 om 13:40:37
Bouke   Gast

Citeer Citeer 
Paul,

Ik heb hetzelfde probleem, heb jij inmiddels een course keeper gemonteerd en wat zijn jouw ervaringen?
Ik heb een Oud Huijzer 560, met 25 PK motor in de bun.

Ben benieuwd naar jouw ervaring

IP Gelogd

Reageer #2 - 27.11.15 om 04:53:02
Katherine   Gast

Citeer Citeer 
Het lijkt me een interesant boek, alle kenins van de wereld, maar dat bood de slang Adam en Eva ook aan dus k'denk dat je ermee voorzichtig moet doen.

IP Gelogd

Reageer #3 - 27.11.15 om 04:53:47
Katherine   Gast

Citeer Citeer 
Het lijkt me een interesant boek, alle kenins van de wereld, maar dat bood de slang Adam en Eva ook aan dus k'denk dat je ermee voorzichtig moet doen.

IP Gelogd

Reageer #4 - 27.11.15 om 04:54:28
Katherine   Gast

Citeer Citeer 

IP Gelogd

Reageer #5 - 27.11.15 om 05:39:03
MauLana   Gast

Citeer Citeer 
Op 17 juni ter gelegenheid van mijn verjraadag een rondvaart gemaakt door en om de Vesting. We hebben kostelijk genoten van deze actie. Niet in de laatste plaats door de uiterst plezierige manier waarop schipper Lex (16:00 uur)  invulling gaf aan deze, voor ons, bijzondere excursie. Wilt u onze complimenten overbrengen?Wij zullen geen gelegenheid onbenut laten om de rondvaarten te promoten.Vriendelijke groet, Wim Tober.

IP Gelogd

Reageer #6 - 19.04.16 om 14:03:03

Frisbee   Niet aangemeld
YaBB Newbies
Giessenburg

*
Citeer Citeer 
Weet u waar deze te koop zijn?

IP Gelogd

Course keeper of ruddersafe
Open Instant Voorbeeld Instant Voorbeeld

Max 2000 tekens. Tekens over: