Welkom, gast. Klik Log In of anders Registreer
Sloepen forum
Stel vragen en help mensen het water op

HomeREGISTREER HIERZoekLog In  

kikkers plaatsen (Gelezen 5468 maal)
10.09.15 om 12:32:12

pieter   Niet aangemeld
YaBB Newbies

*
Citeer Citeer 
ik wil op mijn boot oudhuijzer 560 exstra kikkers plaatsen daar het materiaal van polyester is en je er niet van onderen bij kunt komen door het vast te zetten met bout en moer is mijn vraag hoe te bevestigen ik ga er van uit dat het met zelftappers moet

IP Gelogd

Reageer #1 - 27.11.15 om 02:32:02
Adidon   Gast

Citeer Citeer 
Your page is stunning! I have been wainntg to try scrapbooking the digital way but have no clue where to begin.Thank you for making the tutorial. I am going to print it out.Thanks Becky.Mary

IP Gelogd

Reageer #2 - 30.11.15 om 22:12:29
Houssam   Gast

Citeer Citeer 
Hallo,Ja, misschien komt het <a href="http://mnclqi.com">sprokoje</a> wel uit en verandert deze stoere bink in een mooie prins. Proberen misschien, alhoewel, de kans lijkt eerder klein dat de wens wordt verwezenlijkt. Toch goed dat er kikkers zijn, ze eten heel wat insecten en houden zo de zaken wat orde. Het zijn dus vooral nuttige dieren, al hebben ze hun uitzicht niet echt mee. Maar ach, wie zijn wij, om dat van anderen te zeggen he9?

IP Gelogd

Reageer #3 - 20.07.16 om 16:57:03
Justice   Gast

Citeer Citeer 
I love love your your self made ring!I&#39;ll be doing a lot of DIY&#39;s soon since i&#39;m going to stop buying clothing (and everything that has to do with that) from 11.11.10 onwards. I&#39;m one of the 12 contestants in the Freagashionchellenfe.comdeveloped by a graduating student from the AMsterdam Fashion InstituteHave a look, it might interest you!

IP Gelogd

Reageer #4 - 23.07.16 om 11:40:27
Kaden   Gast

Citeer Citeer 
Good job <a href="http://vjdmgpia.com">mankig</a> it appear easy.

IP Gelogd

kikkers plaatsen
Open Instant Voorbeeld Instant Voorbeeld

Max 2000 tekens. Tekens over:
pt